trafic

sâmbătă, 28 ianuarie 2017

Astept un raspuns!



Foto.:tov. militian, Dosaru Viorel, fost sef al Politiei Ploiesti.

Reamintesc  cetatenilor orasului Ploiesti ca, sunt in greva fiscala, deoarece Primaria si Politia Ploiesti nu au facut nimic in 15 ani pentru a stopa ascensiunea infractorilor protejati de tov.militian, sef Politia Ploiesti Dosaru Viorel, care a incurajat prin neimplicare mascata, a transformarii Pol.si Prim. intr-o mare serparae de infractionalitate si prostitutie. Am cerut in nenumarate randuri recuperarea tuturor bunurilor mele dar, nu am primit decat un raspuns in bataie de joc, precum ca dansii sunt mai preocupatii de buduigaii batranelor "profesioniste", decat de steagul Romaniei. Acum cand astept din 17 sept.2016 un raspuns la Plangerea mea Penala catre Parchetul Bucuresti care, a trimis la Parchetul Ploiesti si de acolo s-a evaporat de catre vrajitoarea Samantha. Anunt public,ca doresc un raspuns oricare ar fi el, pentru a ma lega cu el pentru autenticitate, de a transmite presei din Marea Britanie dovada ca, aici infractionalitatea este la putere si se scoate artileria grea formata din prostituate batrane si tinere, hoti din apartamente rude cu 3 sferturi din Pol.Ploiesti, asa zice infractorul Cristache Nicu, tigani si generali rezervisti decazuti, pentru lupta politica. Lupta politica nu se face cu prostituate, hoti, tigani si tradatori de tara. Astfel am cerut  declararea "persona non grata" a infractorului Ispas Vasile general in rezerva, fost comandant de UM...74 Negoiesti Ploiesti, a tiganului spalator de wc-uri Micu Vasile, frati de cruce si ultimul pe lista, cocota masculina Ion Daniel, angajat in sistem, cu o figura ingereasca si comportament diavolesc.
Astept raspunsul la Plangerea Penala pe care mi-o asum in totalitate, in calitate de cetatean nascut si crescut in Ploiesti, fara nici o cerere de mila la Primarie sau Politie, si pentru a fi exemplul de ce se poate intampla cu un sef de Politie neimplicat si fata de care nu trebuie nici un fel de ingaduinta.
Inca odata stiu implicatiile  dezvaluirii unei  mafii fara nici un scop in cazul meu, decat de denigrare politica si aceste actiuni doresc sa fie expuse in mod public. Va anunt ca sunt amenintata cu bataia, cu moartea (eu nerostind niciodata nici un cuvant in 15 ani),prin tigani si alti infractori pe care nu-i cunosc dar mi se adreseaza cu cuvinte porcoase ca si  Negoita Traian.Am fotografiile lor si nr. de inmatriculare ale masinilor.
Am auzit ca ati fost demis de la Ploiesti pentru fapte reprobabile, infratite cu mafia de toate felurile de la Ploiesti, dar ati ajuns prin promovare in Ministerul de Interne, pentru a fi santajat.
Va repet sunt in greva fiscala si voi continua fara frica asa, cum am fost mereu amenintata si nu am cedat nici un milimetru chiar cu actiuni fizice corporale ca, voi perpetua anuntul cu destructurarea mafiei de la Ploiesti cap de lista fiind si Politia care protejaza blocul bordel nr.13 de la Bar,Bucuresti. Aceasta atitudine este de datoria mea care, am fost ca si alti concetateni la muncile voluntare de la gradinita si voluntariatul il consider ca si o onoare si sunt mandra de mine si acum. Tov. militian Dosaru Viorel, cu mutra dvs. de european fara papion, m-ati dezamagit!!!
Eu nu as fi riscat scaunul si bunul renume pentru parasuteler batrane, aruncate la haznaua sexo-apo-terapie, de inaintasii dvs. de peste 25 de ani, cu toate gesturile lor cu degetul mijlociu in sus. Rezolvati asta in secret, sub patura nu in public. Meritati macar atata lucru, DISCRETIE.Amintiti-va ca am fost la dvs. in audienta si m-ati indus in eroare ca vreti sa gasiti o rezolvare.onorabila pentru mine, vis a vis de  dvs. si functia dvs. :)))
Cine se aseamana se aduna!!!
PS Au cautat sa-mi implice si familia!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu