trafic

marți, 13 decembrie 2016

Nationalisti de Ferentari


FOTO: Imparatul roman IULIUS CEZAR.

"Nationalisti de Fedentari" este o expresie jignitoare pentru NATIONALISTII din Romania.
Nationalismul in Romania a fost tot timpul dupa 1989, blocat fortat de conducatorii comunistii cu fata umana ai tarii pentru ca, ei constituiau un real pericol pentru  traiul bun din infractionalitate asternut cred ei pentru urmatoarea mie de ani.
Dar si nationalistii au vina lor pentru aceasta situatie. Vazand ce se intampla in alte tari cu un nationalism puternic si hotarator in politica tarilor lor, imi dau seama ca nationalismul nostru este la distanta de ani lumina fata de ei. Eu am incercat sa impulsionez aceasta stare de blegeala dar, am facut ce am putut si poate am fost crezuta ca exaltata.
Insa prin pudibonderii nu poti impune o structura politica, care trebuie sa fie vie nu in letargie.
Atitudinea mea a atras atentia oficialitatilor si mai mult ca mine nu a pierdut nimeni, adica am pierdut totul si sunt tot timpul hartuita sub toate formele.
Dar sa ma las pe mine, acum zarurile au fost aruncate vorba imparatului Cezar la trecerea Rubiconului la 10 ian.49.
Stiu ca la cei tineri s-a pus problema persecutiilor, in legatura cu locurile de munca dar ceilalti, liber profesionisti care acum vazand unde duce  amorteala, se pot implica de acum incolo mai mult.
Eu neavand ce mai pierde, m-am implicat dar nu atat cat asi fi vrut prin artincolele  mele, care au fost scrise pentru a impulsiona si nu pentru a trezi ilaritate.
Daca acum stim pe ce picior dansam, trebuie sa se hotarasca conducerea nationalistilor pe ce drum merg sau raman in continuare in amorteala cea comoda si binefacatoare in plan personal.
Acum mai multi ani am atras atentia si unui partid parlamentar din  tara vecina care, ne iubeste ca sarea in ochi si au vrut sa colaboram:))).
Vedeti ca am vrut sa fiu deschizator de drumuri, dar nu prin dispute frontale bazate de injuraturi abjecte, sau prin forta fizica. Sunt formule dureroase fara injuraturi, pentru a intepa  pe cine trebuie drept in inima,
Insa expresia "nationalisti de Ferentari" alaturata nationalistilor este prea fortata.
Nu au facut nimic spectaculos iesind in fata si neremarcati in ochii alegatorilor. Schimbarea numelui partidului, a aruncat in neant nationalismul. Dar eu stiu de acum 3 ani cand am fost in spital mult timp ca, nationalismul este in sufletele romanilor chiar si al femeilor de la tara. Insa este adevarat ca oamenii stiu anumite denumiri  "implantate" vizual de la tv. in mintea lor, de cativa ani buni si tocmai acum  cand era mai mare nevoie de denumirea veche, s-a renuntat si oamenii nu s-au putut prezenta la vot sa voteze pe acei cu care au fost obisnuiti si de care s-au simtit alaturi sufleteste.
Dar sper ca aceste alegeri sa constituie un dus rece pentru nationalisti si sa caute sa fie mai incisivi  pentru a scapa de denumirea de "nationalisti de Ferentari". Adica un fel de tigani fara idealuri!
Eu mai mult decat sa scriu cat mai dur cu putinta,  in atragerea atentiei la felul cum suntem folositi dupa alegeri, ca un fel de hartie igienica nu pot face si nu stiu cat voi mai putea face pentru ca, vorba lozincii de la intrarea in U.M. la care lucram inainte de 1989 :"Atentie, dusmanul asculta!"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu