trafic

duminică, 14 noiembrie 2010

Ateismul sah-mat !

Poate că ar trebui ca prin acest gen de articole să se răspundă ateiştilor, celor care cred că nu există niciun fel de forţă inteligentă, creatoare în spatele acestui Univers. După ce vor citi aceste răspunsuri şi argumente…cine ştie, poate că se vor gândi de două înainte de a afirma că Dumnezeu nu există.
Una din primele întrebări pe care un ateist i-o pune unuia care crede în Dumnezeu este următoarea: “Dacă Universul a fost creat de Dumnezeu, atunci cine l-a creat pe Dumnezeu?”
Întrebând “Cine l-a creat pe Dumnezeu” e asemănătoarea cu situaţia în care un cititor citeşte un roman istoric scris de Alexandre Dumas, se întâlneşte cu diferite personaje memorabile, ca duci, conţi, cavaleri etc., şi apoi se întreabă: “Dar la ce pagină apare şi Alexandre Dumas?” Răspunsul e desigur acesta: Alexandre Dumas nu se află în roman. El trăieşte în afara romanului, căci el l-a scris. El a creat perioada, povestea şi personajele. Romanul este doar o carte, cu un număr finit de pagini, c-un început şi un sfârşit. Dumas e dincolo de acţiunea romanului, şi trăieşte în altă dimensiune decât cea a cărţii.
În mod similar, Dumnezeu trăieşte în afara timpului şi spaţiului. El a creat timpul. El a creat spaţiul. El nu este limitat de niciunul din aceste lucruri. Este puţin cam mult pentru unii din noi să ne imaginăm aşa ceva, dar un fizician sau un matematician îţi va confirma că aşa ceva este posibil: adică, nu-i nimic absurd sau ilogic de a vorbi de dimensiuni din afara spaţiului sau timpului; de fapt, dimensiunile adiţionale sunt necesare pentru a putea explica Universul. De exemplu, teoria stringurilor din fizica modernă vorbeşte de 11 dimensiuni, dintre care noi experimentăm doar 4.
Toată experienţa noastră ne spune, fără excepţii, că toate efectele au cauze. Nu există efecte fără cauze. Concluzia inevitabilă este aceea că legile fizicii explică cum operează Universul, dar nu explică cum s-a ajuns acolo. Dar toate explicaţiile necesită un ingredient “etern”. Pentru că altfel n-am mai scăpa niciodată de întrebarea “dar de unde a venit aia şi aia?”
O pură explicaţie fizică (materialismul sau o credinţă ateistă precum că nu există lume spirituală) se bazează pe principiile fizice încă nedescoperite. Se crede că într-o zi ştiinţa va descoperi o formă prin care materia şi energia va apărea din nimic.
Marile religii ale lumii spun că Dumnezeu există în afara timpului. Din moment ce trăim într-un Univers cauză şi efect, presupunem că aceasta este singura modalitate prin care orice existenţă poate funcţiona. Dar totuşi, premiza e falsă. Fără dimensiunea timpului, nu există cauză şi efect. Toate lucrurile pot exista în afara timpului, fără să fie nevoie a fi cauzate de cineva, ele existând acolo dintotdeauna. Altfel, Dumnezeu n-avea nevoie să fi fost creat, şi, de fapt, crearea dimensiunii timpului în Universul nostru s-a făcut pentru un singur motiv: ca această cauză şi efect să existe pentru noi. Aşadar, din moment ce Dumnezeu a creat timpul, cauza şi efectul nu se poate aplica existenţei Sale.
Ideea că Dumnezeu poate fi etern, i-a condus pe unii la ideea că poate Universul este etern şi, astfel, nu e nevoie ca Dumnezeu să existe. De fapt, acest ultim punct de vedere e împărtăşit de ateişti. De ce? Pentru că un Univers non-etern ar implica faptul că el trebuie să fi fost creat de cineva. Aşa că ateiştii au inventat un fel de ştiinţă metafizică, pentru a încerca să respingă ideea existenţei lui Dumnezeu. Astfel, ei cred că ceea ce vedem este doar partea vizibilă al unui “multivers” mult mai mare care “varsă” întâmplător “universuri”, cu diferiţi parametri fizici. Din moment ce nu există nicio dovadă pentru a susţine o asemenea teorie, totul a fost creat doar pentru a substitui conceptul de “Dumnezeu” din vocabularul ateiştilor. Dar acest punct de vedere ar necesita o teorie mult mai complexă, ce nu poate fi demonstrată.
În concluzie, Dumnezeu n-are nevoie să fi fost creat, din moment ce El există în afara timpului (iar cauza şi efectul nu operează în dimensiunea non-temporală). De asemenea, din moment ce Dumnezeu este etern, El n-a fost creat niciodată.

Moartea nu există! Pentru că noi trăim şi în alte universuri
http://lovendal.net/
http://teodorapetrescu.blogspot.com/

15 comentarii:

Anonim spunea...

Dumas a fost creat de 'Dumnezeu' deci Dumas are creator. Deci, oare cine l-a creat pe Dumnezeu? :))

Anonim spunea...

PS: Dumnezeu, cel din afara timpului, inteligenta suprema, creatorul universului infinit, se supara pe mine care spun ca nu exista si ma trimite in iad. Mai imatur ca un copchil idiot de gradinita.

Anonim spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca sunt foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa va citesc cu drag.
Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Multumesc,Cu stima Vlad!

Anonim spunea...

Eu spun asa: pina va veni "bunul" dumnezeu sa ma bata pt ca nu ma tirasc in genunchi prin biserica, nu imi bag capul sub fusta popii si nu imi dau si ultimul ban la biserica,....GASITI-VA UN SERVICIU SI CISTIGATI-VA PIINEA IN MOD CINSTIT !!!!!!!!!

Anonim spunea...

Pur si simplu mi se pare absurd. Nu pot sa cred in povesti cu zane
RELIGIA NU ARE ABSOLUT NICI O LOGICA.

Anonim spunea...

Inca o intrebare:
Ziceti ca „dumnezeu” traieste intr-o alta dimensiune si el a creat dimensiunea noastra.
Dar dimensiunea in care traieste dumnezeu cine a mai creato?
Un alt dumnezeu care traieste in alta dimensiune??? :))))

Anonim spunea...

deci e calr la ce comentarii se lasa inseamna ca s-a inteles ce scrie mai sus :))...bine zicea-i acolo "Este puţin cam mult pentru unii din noi să ne imaginăm aşa ceva, dar un fizician sau un matematician îţi va confirma că aşa ceva este posibil" ....deci se pare ca faorte putini inteleg ....

Mircea spunea...

Dragii mei atei,

Sunteti vii ?! Cine v-a dat viata ?! V-ati pus intrebarea aceasta ?! Sau doar vi se pare firesc si normal ca sa` fiti vii ?!

Dumnezeu exista pentru mine deoarece EU AM SIMTIT CA EXISTA ! Am chemat Numele Lui Hristos in ajutor si El M-a ajutat ! Dumnezeu a facut multe minuni pentru mine pacatosul. M-a salvat de la moarte din doua accidente de masina pe autostrada, din palpitatii crescinde la inima si altele. A inviat un copac peste noapte, alta minune. Pot sa va trimit poza ! Eu nu mint, pentru ca a minti inseamna a da marturie diavolului care-i tatal minciunii. Spuneti-mi cum pot sa va trimit poza.
Alt exemplu. Eram in vizita acasa la un prieten, de ziua lui de nastere, era dezlegare la peste, in postul Sfintilor Apostoli Petru si Pavel. El fiind pescar prinsese citiva pesti marisori cu doua zile inainte. Mincarea a fost excelenta ! La un moment dat, simt un os de peste ca mi-a ramas blocat in git. Ma intepa. Era dureros. Nu vroiam sa-l inghit ca sa nu se opreasca undeva de unde trebuia scos cu bisturiul. Am incercat sa-l imping afara tusind si expirind puternic. Degeaba. Am mers la baie si acolo am incercat sa-l scot cu degetul. Insa in zadar. Era pozitionat prea adinc. In acel moment mi-am amintit sa cer ajutor lui Dumnezeu care niciodata nu ma lasa ! Astfel ca am spus in gind: "DOAMNE IISUSE HRISTOASE, AJUTA-MA !" In momentul terminarii acestei rugaciuni/rugaminti, am simtit cum osul de peste a urcat "singur" in git si s-a asezat pe limba. Ei, ce ziceti de asta ?!
Apoi alte si alte minuni. Am sa revin daca vreti.
Hristos este Viu, dragii mei, pentru ca a inviat ! A fost rastignit pe cruce si a inviat a treia zi ! MARE ESTE DMNEZEU !

Dumnezeu vrea ca prin curatirea inimii de patimile prin care necuratul ne tine robi, sa ne intoarcem cu inima la starea de DESAVIRSIRE ! El este DESAVIRSIREA !
Noi nu traim de capul nostru in aceasta lume ! Noi am fost trimisi cu scopul de a avea sansa intoarcerii la Desavirsire, adica la Dumnezeu !

DUMNEZEU ESTE DRAGOSTE ! INCERCATI SA IUBITI TOATE SUFLETELE, INTELEGIND CA DUMNEZEU ASA NE-A CREAT ! EL NE-A CREAT DIN DRAGOSTE, PENTRU DRAGOSTE, PENTRU VIATA VESNICA !

BUNUL DUMNEZEU SA VA DEA RAIUL ! AMIN !

Mircea, cel mai mic dintre paminteni

Ana Maria spunea...

Buna Parabola cu Dumas! Foarte bun articol! Mi-a placut!

Carlos Ribeiro spunea...

Alo
Timpul este o abstracţie umană din observarea naturii. Nu a fost Dumnezeu care a creat timp. El a fost un om dintr-o observaţie metodic. Timp, programele şi instrumentele au fost create pentru a aduce pentru a organizării sociale.
Eu nu contestă existenţa sau nu a lui Dumnezeu. Aceasta este o dezbatere inutilă, deoarece nici religioase, nici ateu pot dovedi argumentele lor.
Înţeleg nevoia de a crede într-un creator ca o resursă pentru a atenua cea mai mare temere a fiinţelor umane: moartea. Nu există nici o modalitate de a evita acest lucru şi apropierea sa de numai adaugă la anxietate şi mai mare nevoie de un tată care va confortul de care aveţi într-o altă viaţă.
Am înţeles religii ca instrumente politice de control social. Regele Cirus II-a demonstrat în mod clar puterea de a acestui dispozitiv.
În Brazilia, evanghelici şi catolici în trecut, în acest exploatarea claselor de jos şi controlul mass-media şi partidele politice.

Mircea spunea...

Dumnezeu pur si simplu EXISTA ! Nu L-a creat nimeni ! El este Stapanul Vietii si al mortii, El este Stapan peste timp si peste toata creatia.
Dumnezeu este Dragoste ! Cei care se folosesc de Dragoste pentru a manipula oameni, s-ar putea sa sfirseasca prin...a se indragosti de ei !
Sunt de acord ca se pot manipula oameni cu religia. Cu o singura exceptie : CREDINTA ORTODOXA ! Biserica ortodoxa este Biserica infiintata de Domnul Iisus Hristos prin Sfintii Apostoli. Pe aceasta biserica nu o vor invinge nici portile iadului. Toate celelalte biserici, culte, secte s.a.m.d. sunt inventate de om inspirat de satana. Acestea au intr-adevar scopul de a domina si manipula pe cei creduli.
Eu vad ca Biserica Ortodoxa inca da Sfinti, Dumnezeu trimite Sfanta Lumina de Pastele Ortodoxe, se intimpla multe minuni in ortodoxie, nu cele facute de om ci cele care pur si simplu se intimpla, de la Dumnezeu adica (ca de exemplu icoane care izvorasc mir).
Eu sunt ortodox, multumesc lui Dumnezeu si cred in Sfanta Treime, in Domnul Iisus Hristos cel rastignit si Inviat, in Maica Domnului si in Sfinti ! Domnul Iisus Hristos a facut multe minuni pt. mine, de citeva ori salvindu-mi chiar viata. Maica Domnului, printre altele, a vindecat o fetita de un an, care era bolnava de cancer la creier.

Rog pe Bunul Dumnezeu ca sa ridice valul de patimi care orbeste ochii sufletesti ai ateilor si tuturor celor care inca nu au aflat DREAPTA CREDINTA !

DOAMNE AJUTA !

Mircea

Odorica spunea...

Multumesc pentru comentarii. Eu acum le-am vazut!
Numai bine,
Odorica

ATEULABSOUT spunea...

Cre(s)tini, pacat ca nu vedeti cit de absurzi sinteti cind va expuneti "argumentele", care nu sint altceva decit insiruiri de sabloane religioase si deliruri.

Odorica spunea...

Multumesc pentru comentariu. Numai bine, Odorica

Mircea spunea...

Pai dragii mei,


Dumnezeu exista nu pentru ca noi credem ca El exista ! El exista pur si simplu ! El exista pentru ca fiecare faptura vie il marturiseste ! VIATA DIN FIECARE FAPTURA MARTURISESTE PE CREATOR, PE DATATORUL DE VIATA ! Acum cit de orbi sunt cei care nu cred in existenta lui Dumnezeu, saracii, ei traiesc in afara Adevarului ! Vrednici de Mila ! DOAMNE LUMINEAZA-I ! AMIN !

Mircea

Trimiteți un comentariu