trafic

miercuri, 30 septembrie 2009

Minciuni, minciuni, minciuni (Jana D'arc mai actuala ca oricind)


Foto Jana D'arc(1412-arsa pe rug 1431).Beatificata in 19o9, canonizata 192o. "Daca nu noi, atunci cine?" " Daca nu acum atunci cind ?".
Cind ma uit la circul de la tv., ma apuca niste nervii de-mi vine sa sparg televizorul si sa tip sa inteleaga toata lumea ca, totul nu este decit o mascarada. Cum v-am spus la 6o de ani ai mei, sint generatia de dupa razboi, crescuta intre oamenii care au facut razboiul. Parca-i vad pe tata, mai ales pe vecinii mei barbati si femei, care aveau o figura de automultumire cind spuneau ca, generatia noastra o sa traiasca in lapte si miere. Daca as putea sa dau timpul inapoi, i-as bate si poate i-as scuipa in ochi, fara sa ma uit la batrinetile lor. Acest v-a fi , totul intr-un viitor nebulos si incert, dar mai ales mincinos pentru a arata realizari in generatiile viitoare, cind pe acesti imbecili care ne mint, nu-i va mai putea trage nimeni la raspundere, m-am saturat si imi provoaca furia, vecina cu nebunia. Nu va luati, generatia de azi inca in putere, totul este minciuna, si mai ales nu va luati dupa cei mai in virsta, caci va spun eu cum gindesc, caci si eu gindesc citeodata la fel. Ce-mi zic eu, sint in virsta si bolnava, poate la anul nu mai sint, bine ca-mi da pensia anul acesta. Asa gindesc cei in virsta, ca poate nu mai sint, dece sa-si faca nervi caci, asa prosti cum apar ei la tv.nu sint.Dar lasa pe umerii dvs. sa duceti greul cu gindul ca,ce sa-si mai bata capul ca ei au viata scurta si sint linistiti cu, o pensie mica dar sigura, pe termen scurt.
De aceea cind vad ca si acum, oamenii generatiei trecute, automultumiti ca si-au adapostit pentru viitor copii si nepotii imi vine sa-i scuip in suflet. Caci pentru ei sfirsitul razboiului era totul, socoteau ca si-au legat magarul la gard. Chiar daca sufereau, caci la noi pe strada in afara de anchetele contra tatei(care nu sufla nimic de rau despre comunisti), erau oameni care faceau puscarie pentru vini inchipuite, de ex. un banc contra regimului spus, 2,5 ani la un ofiter si cumnatul lui Comd.Unit. de Pompieri Ploiesti dat afara, M.G.(1974). Stiti cum se zicea, 2 ani puscarie pentru cine spune un banc si 3 ani pentru cel care asculta. Batrinii, ma repet, au experienta vietii, dar ca sa le fie lor caldut citiva ani, cit ma mai traiesc lasa totul pe umerii generatiilor viitoare. Dar ei sint alegatorii de baza.
Dar cei mai multumuiti vecini, ai nostrii, erau taranii adusi la uzina din Pl.fara meserie care erau bagati cu forta chiriasi(fara sa plateasca chirie), in casele oamenilor, apoi instalati la bloc.Vorba lor, au venit din case acoperite cu stuf si cu rogojini pe jos si comunistii, i-au facut fara merite si necalificati domni la bloc.Asa ca ma opresc deocamdata, caci sint foarte nervoasa. Atit va spun nu credeti in minciunile lor, si darea tuturor bunatatilor intr-un viitor indepartat si incert.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu