trafic

luni, 20 iulie 2009

O saptamina inceputa frumos !!!(nu ca cea cu Putin)


Foto Camil Petrescu (l894-l957)
Am inceput bine saptamina. Azi cum m-am sculat m-am dus la SANEPID si m-am autodenuntat, ca am 2 pisici castrate.I-am invitat sa vina, cind vor si le-am oferit si o cheie de la apartament (au refuzat-o) in cazul ca vin si nu sint acasa. Vreau sa se termine cu baubaul SANEPID. Urmeaza sa, ma predau si la Politia Circulatie caci am trecut de 5 ori aprox. pe zebra ca pieton, bineinteles cind era culoarea rosu. Si cel mai important lucru este ca la Halele Centrale, unde am mers pentru a cumpara fructe, m-am intilnit iarasi cu profesoarea mea de romana, C. foarte cunoscuta in oras Dir.de Liceu. Poza dinsii, cu colectivul profesoral din l965, am pus-o pe blog pe 26 apr.a.c. Mi-am cerut scuze pentru eventualele greseli gramaticale, sau de exprimare, si dinsa ingaduitoare a spus citindu-l pe scriitorul Camil Petrescu in romanul "Patul lui Procust". El a spus ca nu are importanta greselile de ortografie, sau de exprimare atunci cind scrii, numai adevarul. Adevarul este important si el da farmec povestirii. Asta m-a uns la suflet. Deci fara stirea mea, pot sa gasesc o scuza ca, am urmat invataturile lui Camil Petrescu. Daca la inceputuri, cind am scris pe bloguri am gresit, nu am vrut sa invat de la altii, sa-mi corectez greselile pe calculator. Doamnei profesoare i-am amintit ca de profesie actualmente sint pamflatara si la capitolul studii sint AFANALBETA, nu analfabeta. Imi place sa descopar, eu singura totul. Asa am facut in viata, am primit gereselile pe pielea mea, nu am vrut sa ascult de altii. Numai asa tin minte. Asa ca, am girul d-nei prof. C., care mi-a gasit scuza, pentru eventualele greseli facute cu sau fara voia mea, trecute, prezente si viitoarre. Cum altfel? Caci sint doar sub umbrala doamnei, o personalitate in oras(a fost si prof.de romana a baietilor mei la liceu). Ma scuza, caci spune ca chiar daca scriu, ca un jurnal de front am talent. Dar deocamdata, pe bloguri, de-a lungul anilor, am vrut sa relatez intimplari din cadrul anturajului si a familiei mele, pretrecute acum 5o-6o de ani. Dar acum plec, sa ma predau la Politia Rutiera Ploiesti ca, am trecut pe rosu de 5 ori de la incepututl anului. Daca mai stau, se mareste numarul trecerilor frauduloase si imi pun catusele.Capul sus, pieptul inainte !!! papapa

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu