trafic

marți, 21 iulie 2009

Fluieras de foc , mult cinta cu foc, eu numai ma joc


Foto Sara Montiel.
Imi spun mereu ca, nu o sa mai scriu nimic despre ce se petrece in tara, caci ma enervez cum m-am enervat acum la unu noaptea, cind o vad a cita oara pe E.U. si alte persoane care o duc ca in filme, cinta la fluier, cosesc , rid in hohote badaraneste(au viitorul asigurat pentru 5 generatii) si noi cind ne luam privirea de la tv. ne vedem pe noi insine, cu problemele noastre, cu grijile noastre cu, fara sperantele noastre. Simt asa cum simteam cind, eram foarte tinara si mergeam la filmele cu Sara Montiel si pe ecran era totul frumos, cintam si eu cu Sara, eram vesela pina acasa, cind ma vedeam in oglinda si ma apuca jalea de plingeam de se scutura "camesa pe mine" vorba lui Creanga. Nu plingeam ca, nu semanam atunci cu Sarita, ci pentru ca nu se prevestea nimic in viitor. Tata ma intreba ce am, daca m-a suparat cineva, ca doar venisem vesela, dar eu plingeam si mai tare si nu spuneam nimic. Am hotarit sa nu mai merg la film, ca sa nu ma mai supar si ma multumeam cu pozele, de la un chiosc, unde este acum casa modei de l leu bucata(si acolo era aglomaratie pe poze). Dar venind la situatia tarii noastre, de aceea sintem un popor, bolnav de nervi cu atitea crime, violuri, furturi. Totusi comunistii si chiar si tata ne spunea noua ca, numai noi eram generatie de sacrificiu, ca copii, nepotii nostrii, vor trai intr-o lume unde va fi, numai lapte si miere. Totul era la viitor, caci nu se putea controla. Unde sintem acum? Din tara noastra bogata a ajuns una saraca, tara este indatorata pentru 2o de ani, copiii si nepotii nostrii, vor plati. Eu am trait, sa o vad si pe asta !!! Dar somajul? Nimic nu este mai rau decit somajul, distruge familia, distruge viitorul copiilor. Ce poate fi mai rau decit, sa te scoli dimineata, sa nu stii ce pui pe masa copiilor? Iti vine sa te duci, sa te tot duci si in urma sa nu te mai uiti. Si eu am trecut prin asta. Somajul nu se compara cu nici o alta nenorocire, dragoste, divort, sau o alta despartire. Somajul, iti secera de la radacina esenta vietii insasi. Comunistii aveau talentul, de a induce tineretul in eroare si mergeau chiar la munca voluntara sa sape in munti Transfagarasanul, Bumbesti Livezeni, tuneluri in carierele de piatra, fara bani, pentru fasole la cazan dimineata, la prinz si seara. Si aveau la ei, numai foaia de parcurs pe tren. Si tinerii mergeau voiosi, cu gindul ca fauresc viitorul. Dupa ani, si ei se mirau ce prosti au fost. Dar era elanul tineretii. Ce s-a ales de toata munca lor voluntara? O sa fie, se zicea vorba aceea :"o sa fie, o sa fie, ce-o sa fie? un om mort cu puta vie " asta este. Nimic. Toti care ne uitam prostiti la tv., la viata pe care o duc alesii nostru si cum se imfrupta, din bunurile si banii tarii si apoi inebunim uitindu-ne la noi, care nu avem nici un viitor nici noi, nici copii, nici nepotii nostrii. Ma apuca jalea ca atunci cind stiam ca, nu voi arata niciodata, in viitor ca Sara Montiel. Acum sper sa nu intirzie pensia. Nici nu-mi vine sa cred ce vad , cum aveau oamenii speranta si faceau totul cu bucurie, ca urmasii parintilor nostrii o vor duce foarte bine, v-a curge lapte si miere. Si ce sperante aveam si la revolutie. Si cind vad catele, astea de moderatoare, ma enervez si mai rau, iau totul in serios si taca, taca, dau inainte cu mitraliera lor, de melita de te innebunesc mai rau decit esti, capiat de minciunile politicienilor. Ce v-am spus traiti-va clipa fiecare. Asta e tot ce conteaza. Nu asteptati nimic de la viitor. Ce reusiti sa faceti azi, cu asta ramineti.Capul sus, pieptul inainte !!! papapa

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu